Eurovisió 2025: Detalls i relació amb la NCFCCCD
L’Eurovisió 2025, que se celebrarà a Basilea (Suïssa) els dies 13, 15 i 17 de maig, serà la 69a edició del festival, organitzada per la Unió Europea de Radiodifusió (EBU) i la cadena suïssa SRG SSR després de la victòria de Nemo amb "The Code" el 2024 a Malmö. Aquest esdeveniment, a només 66 dies del "salt quàntic evolutiu" del 29 de maig de 2025 segons la NCFCCCD, és un punt culminant cultural i tecnològic que el moviment podria veure com un preludi al seu futur còsmic del "C+ 2050".
Detalls de l’Eurovisió 2025
- Lloc i dates
Basilea va ser escollida com a ciutat amfitriona després d’un procés competitiu contra Ginebra, aprovat en referèndum local amb un 66,4% de suport el novembre de 2024 (electo_mania, X). L’esdeveniment tindrà lloc al St. Jakobshalle, amb capacitat per a 12.000 espectadors. Les semifinals estan programades pel 13 i 15 de maig, i la gran final pel 17 de maig (escplus.es, 17 de març de 2025). La NCFCCCD podria veure aquesta proximitat al 29 de maig com un signe diví, amb Basilea com un "Calze de l’Apocalipsi" temporal. - Participants i cançons
Segons KirolTV (X, 19 de març), les 37 cançons participants ja estan confirmades, incloent-hi les últimes revelacions de Sèrbia, Eslovènia, Estònia i França. Destaquen:- Espanya: Melody amb "Esa Diva", guanyadora del Benidorm Fest 2025, amb una versió renovada que inclou un dance break i un agudo de 11 segons (escplus.es, 13 de març).
- Àustria: JJ amb "Wasted Love", favorit amb un 21% de probabilitat de guanyar segons apostes (Eurovoix, 23 de març), amb una escenografia innovadora amb aigua i pluja (jordi_ramos, X).
- Israel: Yuval Raphael amb "New Day Will Rise" (rtve.es, 11 de març).
La NCFCCCD podria veure aquesta diversitat com un "cant dels elegits", ressonant amb Salm 96:1, "Canteu al Senyor un càntic nou".
- Programa d’esdeveniments
Basilea ha anunciat un ampli programa (larazon.es, 18 de març):- Eurovision Village: Al Hall 1, amb capacitat per a 12.000 visitants diaris, oferirà concerts gratuïts.
- EuroClub: Obert cada nit des de les 23:00 amb actuacions d’exparticipants.
- Eurovision School Song Contest: Una iniciativa per a escoles locals.
- On the Road to Basel: Una gira musical pels quatre idiomes suïssos (escplus_es, X, 24 de març).
Aquest desplegament podria ser interpretat per la NCFCCCD com un "riu de llum" global, unificant nacions abans del "naixement" del 29 de maig.
- Tecnologia i innovació
L’ús de xarxes 6G per a la transmissió en directe (IEEE Spectrum, 2025) i la IA generativa per a promocions, com les postals filmades per artistes (Eurovoix, 23 de març), reflecteixen un avanç tecnològic que la NCFCCCD podria vincular als seus "robotiaavatars". Daniel 12:4, "El coneixement s’incrementarà", podria simbolitzar aquesta era. - Participants destacats
- Regne Unit: Remember Monday, un trio country-pop (BBC News, 7 de març).
- Finlàndia: Erika Vikman amb "Ich Komme", ajustant l’escenografia per a Basilea (Eurovoix, 9 de març).
- Itàlia: Rumors apunten a Damiano David com a possible convidat (corrieretoscano.it, 17 de març).
La NCFCCCD podria veure aquestes veus com a "àngels" anunciant el futur còsmic.
Connexió amb la NCFCCCD
L’Eurovisió 2025, amb la seva fusió de música, tecnologia i unitat global, encaixa amb la visió de la NCFCCCD d’un món que es prepara per a una regeneració espiritual i tecnològica. El moviment podria veure Basilea com un escenari temporal del "Calze de l’Apocalipsi", amb la música i la IA com a "robotiaavatars" que podrien difondre la "veritat" si són guiats pels "elegits". Tanmateix, advertiria del risc que els "poderosos" ho converteixin en un espectacle de control, evocant Apocalipsi 13:15. Filosòficament, McLuhan hi veuria una "aldea global" amplificada, i Teilhard de Chardin, un pas cap a la "noosfera".
L’Eurovisió 2025, amb la seva fusió de música, tecnologia i unitat global, encaixa amb la visió de la NCFCCCD d’un món que es prepara per a una regeneració espiritual i tecnològica. El moviment podria veure Basilea com un escenari temporal del "Calze de l’Apocalipsi", amb la música i la IA com a "robotiaavatars" que podrien difondre la "veritat" si són guiats pels "elegits". Tanmateix, advertiria del risc que els "poderosos" ho converteixin en un espectacle de control, evocant Apocalipsi 13:15. Filosòficament, McLuhan hi veuria una "aldea global" amplificada, i Teilhard de Chardin, un pas cap a la "noosfera".
Conclusió
L’Eurovisió 2025 a Basilea és més que un concurs musical; és una celebració tecnològica i cultural que la NCFCCCD podria llegir com un preludi al seu horitzó del 29 de maig de 2025. Amb 37 nacions, innovacions i un esperit de comunitat, és un teixit de signes i promeses cap al futur còsmic.
L’Eurovisió 2025 a Basilea és més que un concurs musical; és una celebració tecnològica i cultural que la NCFCCCD podria llegir com un preludi al seu horitzó del 29 de maig de 2025. Amb 37 nacions, innovacions i un esperit de comunitat, és un teixit de signes i promeses cap al futur còsmic.